Yeniden doğamam, yine de hayat devam ederken olup biteni değiştirebilirim-Fruits Basket

29 Haziran 2010 Salı

Adımlarım...Bölüm 3



Üçüncü Adım: Yeni animeler

Anime bir hastalıktır.
sürekli seyredildiğinde (mesela iki günde 52 bölümlük bir tv serisini seyretmek gibi)
"benim bu dünyada ne işim var?" tarzı sorular kafada dönmeye başlayabilir. animenin içinde yaşamak isteği baş gösterebilir. anime bittiğinde mutsuzluk hali, ben şimdi napıcam?
tamahome nasıl benim olabilir? gibi sorular da türemeye başladıysa ve eğer gerekli parçaları toplayıp universe of anime kapısını açabilirsem gezip, savaşıp, ağlayıp, eğlenip antik çinde yaşayabilirim...Ekşi sözlük...sine que non

Artık yeni ufuklara açılma zamanıydı. Yeni animeler, yeni maceralar...Kim seçti kim indirdi bilemiyorum ama yine dört kuzen toplanıp Elfen Lied'ı izlemeye başladık. İlk başta müzikler falan hoşuma gitmişti ama bölümler ilerledikçe o kan ve duygu sömürüsü temelli senaryoya dayanamamaya başladım. Son bir umut belki güzel bir finali vardır desem de sonuç boş boş bakan iki göz oldu. Bir taraftan da SM sonrası ilk anime olduğu için beklentilerimin farklı olmasını da göz önünde bulundurmalı tabii.

Çok hoş bir anime... =))
Ama sadece ilk iki bölümünü ve son 5 bölümünü izlemem tüm enimeyi anlamama yetti..Benimde favori karakterim ryuk..
Venüs Forum_death note_...sema_doluany...ANLAMAK???

Bundan sonra olaya el koyup diğer animeyi seçtim: Death Note . Daha ilk bölümden de doğru bir seçim olduğunu anladım. Tüm bölümleri ardı ardına izledik çok kısa bir sürede. Bu etkileyici, heyecanlı animenin büyüsüne o kadar kapıldık ki dört kuzen bir olup ilk ve tek cosplayimizi de yaptık.Saçlarım biraz benzediği için L ben oldum. Fotoğrafların çekimleri çok eğlenceliydi ve ablamın harika photoshoplarıyla güzel anılara dönüştüler...Animelere tekrar hayran olmuştum...

Hız kesmeden Ouran High School Host Club ve Lovely Complex gibi süper animelere geçtik. Tabii yine arada yanlış animeleri seçtiğimiz de oluyordu. Love Hina gibi animeleri atlayarak yolumuza devam ettik...hala ediyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder