Yeniden doğamam, yine de hayat devam ederken olup biteni değiştirebilirim-Fruits Basket

21 Haziran 2010 Pazartesi

ADIMLARIM...Bölüm 2

İkinci adım:İnternet
Ben hep aysavaşçısı + 18 derken Türk kültürü ve aile yapısına uygun olmadığından bahsederdim. Ancak görüyorum ki Türk Kültüründen ziyade dinimiz olan İSLAM dinine MÜSLÜMANLIĞA' da uygun olmayan etkenler çok fazla sırf bundan ötürü bile + 18 dememiz çok normal. Hatta onu bırak dinimize göre asla bu kabul görmez o nedenle + 18 değil + 99 bile olamaz tamamen yasaktır, haramdır, dine aykırıdır ! Aysavaşçısı.com...Admin

SM biteli yıllar olmuştu ama biz daha elimizdeki bi not defteri, iki gazete resmi ile idare ediyorduk.
Arkadaşım deprem sonrası bölgedeki çoçuklara bir sürü SM li kalemdi, defterdi dağıtıldığı; kendisindekileri çöpe attığını söylediğinde çok üzülmüştüm...
Ama en sonunda yoğun istek üzerine interneti evimize getirdik.İlk yaptığımız SM bölümlerini arayıp, sadece ingilizce olarak bulup, indirmek oldu. Anılarımızı tazeleyip SM forumlarına daldık tabii. Ama benim dalmam ablamınkinden daha farklı oldu :S Ablam photoshop, gif yapımı gibi işlere merak sardı ama ben ilk fanvideomu yapıyordum. Şebnem Ferah'ın 'hoşçakal' ı ile Usagi'nin Mamaru tarafından terkedildiği bölümle...Acemi şansı mıydı bilemiyorum ama herkes beğenmişti. Ancaak... indirdiğimiz bölümün formatı moviemaker'a uymadığından ortada kocaman bi yazı vardı:(
Bu durum beni photoshopa itti. SM forumlarındaki yarışmlara katılıp sihir puanı kazanmaya başladık:)Ancak ablam da bende ayrı hesaplara sahiptik ve kendimize oy verdiğimizde aynı IP den iki oy verilmesi yanlış anlamaya yol açtı. SM deki gibi arkadaşlarımıza güvenmemiz gerektiğini söylesem de ve olay açıklığa kovuşsa da foruma senelerce girmedim. Kendime yeni bir hedef bulmuştum:Aysavaşçısı.com. Daha ilk sayfada aysavaşçısı+18 yazan başlığı görünce avımın üstüne atladım. Kim benim çocukluğumun en güzel anılarından birine bunu diyebilir? Gayet sakin bir yazı yazdım, pek de içliydi yine... SM sever olduğunu sanan admin nefrit gayet basit cümlelerle illaki düşüncesini kabul ettirmeye çalıştı...çalıştı..giderek saçmaladı...saçmaladı...benim mesajlarımı sildi...ve beni forumdan attı...:S
En küçük bir saygısızlığım olmadığı halde verecek cevabı olmayınca beni atması haksızlıktı ama yapılacak bi şey yoktu. Zaten 3 çizgiden oluşan bir bacaktan tahrik olan biriyle nasıl uzlaşılırdı ki?
Daha sonra başka forumlar da buldum ama...en sonunda tüm bilgisayar ablama kalmıştı.

2 yorum:

  1. hahahaaa bişe diyecem bu adam izlemişte diyo değil mi yani ben 18in üzerindeyim izlerim diye mi izlemiş hani bide tüm sahneler aklında yer etmiş sıralamıs adam baksana :PPP :DD çok güldüm yaww

    YanıtlaSil
  2. Seçici geçirgen bir hafızası var demek ki:P Sadece İLGİSİNİ çeken yerler aklında kalmış.

    YanıtlaSil