Yeniden doğamam, yine de hayat devam ederken olup biteni değiştirebilirim-Fruits Basket

3 Şubat 2010 Çarşamba

Toma Jounetsu Tairiku'de

http://ikutatomalove.blogspot.com/ sağolsun Toma'nın Jounetsu Tairiku'e katıldığını duydum. Tabi hemen indirmek için her yere bakmaya başladım ama 31 ocakta yayınlandığı için daha kimse çevirisini yapmamış. ben de en kolayı Youtube'dan izleyeyim dedim. Ben o an har ne kadar anlamadan izlemiş olsam da gelecekten gelen editle şunu eklemem gerekir ki YouTube da çeviriyi de eklemişler. çok sevindim ancak bazı yerleri eksik. yinede çevirenlere teşekkürler...

Bu gelecekten gelen editi ekleyeyim derken bu program hakkında yazdığım koca yazı pc nin sapıtmasıyla gitti.Ama özet olarak şunları diyebilirim ki:

Toma'nın aklı hala SMAP ' da hala CD'de ama yine de oyunculukta da çok ve ciddi çalışıyor. Tüm hayatını buna bağlamış ve bu yüzden de çok stres altında hissediyor.

Tüm program boyunca hep bir hüzün hakim. Bazen yüzü gülse de insanın içini burkuyor.Özellikle de Ningen Shikkaku'yu tek başına izlemesi...

Çekimlerini bu programda gördüğüm filmleri izleyebilecek miyim bilemiyorum. Bir ağlayışı vardı ki benim canım acıdı. Çekim kesilse bile ağlamaya devam ediyordu daha kötü oldum.

O düşünceli halleri kalbimi ne kadar şevkat ile doldurduysa, ne kadar çok çalıştığını görmek de beni o kadar umutlandırdı.Yeni yapımlarında da başarılar diliyorum kendisine...

2 yorum:

  1. Video çok hoş görünüyor. Bayağı da duygusal gibi. Başta Nino'yu da gördüm bi hoş oldum. (Toma da Arashi'de gruplu ve mutlu olsa, onu bu kadar sevmezdin değil mi? Neyse onu karıştırmayayım şimdi...)
    Enes sağolsun, ilk partını bile sonuna kadar izleyemedim. Gelince izleriz artık ;)

    YanıtlaSil
  2. O zaman bir başka severdim ya. Toma ne olursa olsun Toma'dır:)
    Tabi tabii, senle izleyelim de çeviriver sen de türkçeye. Çok merak ediyorum hakikaten...

    YanıtlaSil