Yeniden doğamam, yine de hayat devam ederken olup biteni değiştirebilirim-Fruits Basket

10 Şubat 2010 Çarşamba

Ikuta Toma& MatsumotoJun


Ikuta Toma Arashi'nin Matsumoto'suyla son zamanlarda ki görüşmeleri hakkında konuştu.


Ikuta: Uzun zamandan beri ilk kez Matsumoto Jun ile aşkam yemeğine çıktım. Sonra da Matsumoto'nun evine gittik.Bir sürü değişik konu hakkında konuşarak harika zaman geçirdim.MatsuJun çok samimi biri ve müthiş bir motivasyon kaynağı. Konuşurken aynı parfumu kullandığımızı keşfettik. Kim değiştirecek diye tartıştık.'Önce ben değiştireceğim!' 'Hayır, ben!'


Bu bana 'Stand by Me' de birlikte oynadığımız zamanı hatırlattı. Neredeyse her gün tartışıyorduk.(güler) En önemsiz şeyler için kavga ederdik. Ama hey, sadece ortaokul öğrencisiydik o zamanlar. Şimdi o 'yumurcaklar' büyüdü ve şimdi içerken konuşuyoruz...hee, çok olğunlaştık.(güler)



http://http//community.livejournal.com/japan_now/332737.html adresinden olabildiğince çevirdiğim bu yazı beni çok mutlu etti. Çok tatlılar ve herkesin merak ettiği şey 'hangi parfümü kullanıyorlar?'. :)

2 yorum: