Yeniden doğamam, yine de hayat devam ederken olup biteni değiştirebilirim-Fruits Basket

18 Temmuz 2010 Pazar

ADIMLARIM...Bölüm 4


İnsanlar insanlardır.
Sen, kendinsin.
Kıyaslamaya kalkarsan kaybedersin.
Kendine yenilmeyen gücün
Her duvarı yıkar.
Bazen ağlamak da iyidir,

Bazen zayıflık göstersen de olur.
Ama orada takılıp kalma!
Hala hayallerini gerçekleştirebilirsin.
Bir sürü lafın yerine,

Sadece bir sözcük yeter.
Önce kendin bir adım atmayı dene.
"Elinden geleni yap!" Böyle basit
birşey yeter.
"Ganbare!"...Arashi
Şarkının tamamı için: http://addictedtographics.blogspot.com/2009/11/ganbare.html
.blogspot.com/2009/11/ganbare.html

Dördüncü bölüm: Arashi...

1999'da kurulmuş bu grubu , ablamın hep dediği gibi, tam zamanında yakaladık.
Çünkü Arashi'yi daha bilmezken Westlife dinlerdik ve grup artık yaşını başını geçmiş, bir üye kaybetmiş, kısaca ununu elemiş eleğini asmıştı. Arashi gibi sürekli yeni işler peşinde, dinamik ve bir o kadar da sevimli bir grup bize iyi geldi.
Arashi'yi bulup bana izleten ablam oldu. İlk izlediğim klip 'we can make it'. Klibin başında ' Aman abla ya hiç benziyor mu Westlife'a' dedim, ta ki Matsumoto Jun'un göz kırpma sahnesi gelene kadar. Belki de...belki de Westlife'tan daha iyi bile olabilir...*iç ses* Sonraki klip 'One Love'. O kuşlar falan uçmaya başladı orada bittim işte. Arashi'yi ne kadar seviyor olsamda onu izlemeye hala dayanamıyorum:S Üçüncü klip 'Sakura Sake'...Matsumoto Jun'u bekler gözlerle onu da izlediğimde artık şarkıları mırıldanmaya başlamıştım...
Sesleri çok ince gelmişti ve erkek olarak fazla kıvraktılar amaaa çook sevimlilerdi hakikatan. Şarkılarının sözlerinden hiç bir şey anlamıyordum, hepsi birbirine benziyordu ama bir tebessümle dinlemek yine de hoştu
, dinlemeyince özlüyorduk bile. Velhasılı kemal tüm şarkılarıyla Winamp'ımıza taht kurmuşlardı.

2 yorum:

  1. Seni duyan da matsujun fanı sanacak :) Ama bu kadar sevimli, yaratıcı, üretken ve eğlenceli bir grubu kim sevmez ki? Hergün birkaç doz arashi almazsam günüm pek iyi geçmiyor gibi gelmeye başladı artık...

    Herneyse... Bölüm 5 i merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. MatsuJun'u severim ya nasıl olsa Toma'nın arkadaşı:) Bölüm 5 himitsu:))

    YanıtlaSil