Yeniden doğamam, yine de hayat devam ederken olup biteni değiştirebilirim-Fruits Basket

3 Ağustos 2010 Salı

TFS Banzaiii !!!


Unubore Deka ingilizce alt yazılarıyla nete düşmeye başladı. Canımız ciğerimiz Tomalicious Fansub sayesinde tabii. Gerçekten harikalar , çok seviyorum kendilerini. Yukarıdaki link yardımıyla sayfaya girebilirsiniz ancak bir lj hesabınız olmalı ve topluluğa katılmalısınız. Aksi halde sadece herkese açık olan videoları görebilirsiniz.
Dizi hakkında söylebileceğim tek bir şey var. Herşey iyi hoş ama tek eksiği TOMA...O kadar az görebiliyorsunuz ki ilk bölümde. Şu an 2. bölüm iniyor, 3 saat sonra inecekmiş yani. Umarım daha çok Tomalı olur diğer bölümler.

2 yorum:

  1. İlk bölümü ben de izledim, ve ben de aynı şeyden şikayetçi oldum :)

    Ev arkadaşı oldular ya, daha çok görebiliriz gibime geliyor ileriki bölümlerde :)

    Şu lokantada kollarını kaldırıp "Hey hey hey" yaptıkları sahne vardı ya, oralarda çok hoştu :)

    YanıtlaSil
  2. bi de dans ettikleri bi sahne vardı orada koptum işte. pek kıvraktı:)

    YanıtlaSil