Yeniden doğamam, yine de hayat devam ederken olup biteni değiştirebilirim-Fruits Basket

18 Nisan 2010 Pazar

Oldu mu şimdi...

Şimdilerde Toma ile ilgili forum, LJ, blog ne varsa neredeyse hepsi aynı konudan bahsediyor: AnAn vakası...

Toma'nın röportajı da pozları da benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Bunu nasıl yapar gibisinden dramatik bir durum içerisinde buldum kendimi. Hatta kandırılmış hissettim çünkü benim bildiğimi sandığım Toma böyle bir şey yapmazdı...Ancak böğrüme oturan öküzü kaldırmak için hemen teorimi hazırladım: Bunu ona zorla yaptırdılar. Kulağa saçma geliyor değil mi? Tabii ki ölümle tehdit etmemişlerdir ama sonuçta o bir Johnny's üyesi...Johnny's in katı kurallarını, dediğini nasıl yaptırdığını, bireysellikten herkesin yoksun bırakıldığını bilen bilir. her ne kadar No Border üyesi olsa da Toma da içinde bulunduğu bu duruma ayak uydurmak ya da oradan çıkmak zorunda. Çıktığı takdirde de başta oyunculuk ki hayatına kattığı değil hayatını koyduğu bir şeydir o, her şeyden vazgeçmeli...

Bunları düşününce kızgınlığım geçti hatta Toma için üzülmeye bile başladım. 'Vazgeçmek havalı değil ' deyip devam ettiği bu yolda izlediğim onca programda, röportajda gördüğüm Toma, bunu kendi isteğiyle yapmazdı. Buna inanmak istiyorum her şeye rağmen. Johnny's in Toma hayranlarını nasıl gördüğünü bilmiyorum ama ben sadece onun şirinlik dolu yüzünü görmek istiyorum, yeni filmleri hakkında konuşmasını dinlemek , onu sandığım gibi biri olarak bilmek istiyorum:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder